lørdag 6. august 2011

Giveaway!!!


Jeg har satt i sammen en liten Giveaway, eller RAK - Random Act of Kindness - og hvorfor ikke? Jeg vil jo gjerne at flere skal ha like stor glede av å bake selv som meg selv, så da er det bare å bli med på trekningen av en Muffins- og kakekokebok, muffinsformer og kakelys!



Her ser du litt nærmere hva kan kan vinne:






Og dette er det du trenger å gjøre for å bli med i trekningen:

  1. Post om Giveaway'en min i din egen blogg, som eget innlegg eller i sidebar med link tilbake hit.
  2. Legg deg til som følger
  3. Legg igjen en kommentar i dette innlegget, slik at jeg vet at du er med.
Har du ikke egen blogg kan du likevel være med, bare skriv en kommentar i denne blogposten, og legg igjen e-postadressen din slik at jeg kan komme i kontakt med deg dersom du er den heldige vinneren.

Vinneren blir trukket med Random.org, og blir annonsert her på bloggen etter fristen har gått ut.

Frist for å være med er 15. september


Håper du blir med!!

12 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar om fiskegratengen Kvardagskost. Gleder meg hvis flere kan bli inspirert til å lage mat fra bunnen av selv. Ha ei god og fin helg. Her er det bare regn i regn i regn.

    SvarSlett
  2. Å, den premien skulle jeg så gjerne ha vunnet! Var innom bloggen din for første, men ikke siste, gang i natt! Det var utrolig mange flotte oppskrifter her!

    SvarSlett
  3. Hei Bea.
    Kjempefin blogg, jeg har lagt deg til i blogglisten min! Flott Give-away, krysser fingrene for at jeg vinner litt :-)

    SvarSlett
  4. Hei Bea, jeg hiver meg på og krysser fingrene ;)
    Nå skal jeg se meg litt omkring her på bloggen din!

    Maria fra Marias Salt & Søtt.

    SvarSlett
  5. heihei :)
    Åhh så flott giveaway, her vil jeg gjerne være med på 3 lodd :)
    Laget ett liten innlegg her:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/08/give-away-hos-no-muffins.html

    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  6. så gøy!! Jeg er med, men har ikke egen blogg :( Min mail er karoline.bergseng@gmail.com Første gang jeg er innom, kom fra frk. muffins, men det blir garantert ikke den siste så mye fristende du har her :)

    SvarSlett
  7. Lagt på bloggen. Her var det mye godt ;)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Herlige oppskrifter!! Er gjerne med på konkurransen, men har ikke blogg:(

    Hege_bergland@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei! jeg vil gjerne være med i konkurransen hvis jeg får lov! elsker bloggen din! jeg har egen blogg også, men jeg skjønte ikke det med postingen, legger meg til som følger istedet :-P

    SvarSlett
  10. Jeg vil også være med!
    Linker til deg i bloggen min, har lagt meg til som følger og legger igjen kommentar :) Første gang jeg er innom her, og jeg gleder meg til å følge deg og prøve ut dine fristende oppskrifter :)

    SvarSlett
  11. Så moro! Jeg er gjerne med :o)
    Jeg tar 2 lodd.

    Koselig å titte innom bloggen din.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  12. Hei. Så fin premie, og fantastisk blgg. Det er klart jeg er med :)Jeg elsker å bake! :) Tar 2 lodd.
    eharaldsvik@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tittet innom, og legg gjerne igjen noen ord, det setter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Takk for at du tittet innom, og velkommen tilbake